רואים טוב שזה חורף

עפר גדנקן No Comments on רואים טוב שזה חורף

עונת החורף כבר בעיצומה וסניפי עינית כבר ערוכים להעניק לכם את השירות הטוב ביותר עם מיטב המסגרות האופנתיות. כשבחוץ קר וגשום, בעינית תקבלו יחס חם ותוכלו ליהנות ממבחר רחב של מסגרות ופתרונות ראייה לכל הגילאים מקולקציית החורף העדכנית של המותגים המובילים בעולם המשקפיים.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחורף הזה תראו טוב יותר. איך שלא תנקדו את זה, בעינית תוכלו ליהנות גם מראייה מושלמת בהתאמה אישית וגם מנראות מוקפדת עם מיטב המסגרות האופנתיות של החברות המובילות בעולם. גם כשבחוץ סוער וקר, בתוך סניפי עינית תוכלו לבחור את המשקפיים ביישוב הדעת עם שירות אדיב ויחס חם של צוות המומחים. בעינית ערוכים להעניק לכם את השירות הטוב ביותר גם בימי החורף הגשומים, עם צוות אופטומטריסטים מנוסים וצוות מיומן שיתאימו עבורכם את פתרונות הראייה באופן מיטבי.

בעינית ממליצים לקחת בחשבון את המאפיינים הייחודיים של החורף בבואכם לרכוש משקפיים או עדשות מגע. עונת החורף מאופיינת ביותר יובש, כך שמי שסובל מיובש בעיניים יעדיף לרכוש משקפיים על פני עדשות מגע שעלולות להחמיר את היובש בקרב אנשים מסוימים. מאידך, ישנם אנשים שיעדיפו דווקא עדשות מגע משום שהמשקפיים עשויים להירטב בגשמים ולהקשות על הראייה. היכרות עם הפתרון הנוח עבורכם, תקל עליכם בבואכם לבחור את הפתרון שלכם לראייה אופטימלית בחורף. כל מה שתבחרו תוכלו למצוא בסניפי הרשת בקלות עם מגוון רחב לבחירתכם.

סניפי עינית סניפי עינית פזורים בריכוזים החרדיים הבולטים ברחבי הארץ: ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1, וקניון רב שפע, רח' שמגר 16; בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: חדש קניון לב הרמה רח' נהר הירדן וברח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9 ז'.



0 תגובות